5. feb. 2016

Det skal drikkes væk!


YAY! I morgen skal jeg i byen med de dejligste damer og jeg glæder mig helt åndssvagt meget!

Jeg har brugt de sidste par dage på at koble af på landet. Og selvom det er dejligt, kan jeg mærke, at jeg bliver lidt stresset og rastløs. Man er aldrig rigtig alene, man er ude midt i ingenting, og ens mor taler non-stop. Glæder mig til at vende tilbage til storbyen, mit elskede København!

Det gør mig også lidt bekymret, at jeg har abstinenser, efter ikke at have set min ældre mand i små 4 dage.. shit. Jeg har en følelse af, at jeg burde løbe så hurtigt jeg kan i modsat retning af ham, inden det bliver for seriøst. Fuck, måske er det allerede for seriøst. Men han er bare så uendeligt dejlig og kærlig, og alt det jeg bare har brug for lige nu. Suk!

Måske hjælper det lidt på alting, at gøre sig laber og komme ud og lufte stængerne imorgen. Det er alt for lang tid siden, jeg har været i byen. Jeg er måske den kedeligste nogle-og-20-årige i København.
Det kan være jeg får et helt andet perspektiv på tingene, hvis jeg faktisk begynder at tage ud og feste og møde nogle af alle de lækre hanløver København skulle gemme på.. Det er bare ofte LANGT mere tiltrækkende at putte med flot ældre mand, der laver god mad til en, serverer en anstændig rødvin, og knalder som en græsk gud..

.. men ikke i morgen! I morgen vælger jeg fest, dejlige veninder, glimmer, musik og fremmede fyre.

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall