30. jan. 2016

Udsender jeg en særlig form for "bootycall-vibes"?


Det her er mig i aften. Jeg er lidt ynkelig, savner eventyr og ryger, imens jeg kigger ud over Københavns tage. Egentligt er det okay med en stille og rolig aften. Jeg havde glædet mig til det, og jeg har lavet god mad, set gode film..  nu sidder jeg alligevel og bliver lidt rastløs. Jeg har stadig ikke hørt fra Genert type (aka. initiativløs) fra festen. Har forsøgt at analysere hele situationen, og forstår stadig ikke hvad fanden jeg skal mene med det. Vi kender ikke hinanden, snakkede slet ikke sammen til festen, så ansøger han mig på facebook dagen efter.. og ingenting. JEG bliver nødt til at bryde isen ved at skrive til ham, og han lægger ikke skjul på at han synes jeg virkede sindssygt dejlig, og gerne ville se mig, men at han var igang med en eksamen lige nu. Har stadig ikke hørt fra ham. Super frustrerende - burde jeg bare slette ham på Facebook igen? Har det lidt stramt med at skulle skrive til ham igen. Det var HAM der blev tiltrukket af mig, og HAM der ansøgte mig på facebook. Come on altså.

Derudover fik jeg en sms tidligere i dag.

"Hey :) Har du det godt?". 

Det viste sig, at være en fyr jeg knaldede nogle gange med for et godt stykke tid siden. Han var min nabo på daværende tidspunkt... SUPER SMART, flot, skide klogt. Det gik selvfølgelig ikke særlig godt. Han er sikkert en god fyr på bunden, men hans opfattelse af mig var uacceptabel. Han begyndte at skrive til mig kl. lort om aftenen på hverdage.. om jeg ikke liiiige kunne kigge forbi? Eller i weekenden når han kom fuld hjem, og hvis hans opkald ikke vækkede mig, lå der måske 3 ubesvarede om morgenen. Jeg gjorde det ret klart for ham, at jeg ikke gad være hans go-to løsning, hver gang han var liderlig og der ikke lige var noget bedre på menuen. Derefter blev det ret akavet når vi stødte ind i hinanden i det lokale supermarked, eller nede på gaden.
Så da jeg fandt ud af, at det var ham der skrev, tænkte jeg "Hvad fanden tror han om mig?". Jeg afviste dig for LANG LANG LANG tid siden (flere gange endda). Fat dog budskabet. Jeg svarede ham, at jeg havde det skam helt fantastisk, og at jeg ikke havde tænkt mig at være hans booty-call, så hvis det var derfor han skrev, måtte jeg skuffe ham. Det svarede han aldrig på.

Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg er (næsten) ny udklækket single, og det sidste jeg har lyst til lige nu er at være et booty-call. Jeg har lyst til at mærke, at der er en fyr, der synes jeg er helt fantastisk. Jeg savner flirt, eventyr og romantik! Jeg savner ikke følelseskold, kontant sex med en eller anden ligegyldig pik. Først var der det med min "bedste ven" (Læs om hvorfor han er en nar her) .. og nu det her? Hvad er det for nogle vibes jeg udsender? At jeg er billig? Løs på tråden? Sådan en man bare gerne vil knalde, men aldrig mere end det? Det gør mig faktisk virkelig ked af det.

Ikke fordi, at jeg gerne vil have et forhold med de her fyre, men det er bare ikke den pige jeg har lyst til at være. Det giver mig virkelig kvalme, at det er sådan de tænker om mig. Måske er jeg bare uheldig. Men HVIS det er nogle signaler jeg udsender, vil jeg bare virkelig gerne vide, hvad det er??? Jeg har måske truffet nogle dårlige beslutninger tidligere i mit liv, og set (og haft sex med) fyre der ikke fortjente min tid (eller fisse..). Det er slut nu. Jeg gider ikke længere stille mig tilfreds med ligegyldige bekendtskaber og ligegyldig sex. Jeg vil flirte, kysse, tage på dates med, og knalde fyre der synes jeg er fantastisk, og som skriver til mig kl. 14 om eftermiddagen og ikke kl. 02 om natten. Jeg vil gerne fyre der gør en indsats, gerne vil DATE, have det sjovt og nyde den flirtende leg. Det er ikke sikkert, det bliver til mere end det, og det er helt okay. Jeg vil bare gerne behandles som mere end hende de bare gerne vil knalde engang imellem. Jeg fortjener mere.

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall