31. jan. 2016

Kløe og glidecreme


Jeg har en meget irriterende kløe i dag, og alle kvinder, der har prøvet at have skedesvamp, kender min frustration. Normalt kan jeg godt blive lidt irriteret down there, når jeg skal til at have min menstruation, men jeg er midt i min p-pille pakke, så det er ikke dét. Jeg tænkte lidt over hvad det kunne være, og jeg tror jeg har fundet årsagen til min lidelse.

Nogle kvinder har en naturligt ret stram fisse, og jeg er en af de "velsignede" (tro mig, det er ikke kun en fordel). Jeg var for nyligt sammen med min modne mand, og han er til gengæld velsignet med en ret stor... you get the picture. Derfor har jeg investeret i en glidecreme. Den er lækker, den fungerer og den dufter af slik. Vi brugte den så for første gang, her den anden dag, da vi ikke havde haft sex i et stykke tid, og jeg var nærmest "groet sammen" (det er bare skønt at føle, at man får taget sin mødom, hver gang det er 14 dage siden, man sidst havde sex). Problemet er, at jeg ikke har særlig meget erfaring med glidecreme. Og det er tilsyneladende ret normalt, at være overfølsom for mange former for glidecreme. Skeden er jo et rimeligt sart og skrøbeligt miljø, og desværre er mange glidecremer ikke det bedste man kan byde sin mis. Når den så derudover dufter som en hel slikbutik, kan jeg kun forestille mig, hvad den indeholder af mærkelige tilsætningsstoffer.

Så nu må jeg altså lide indtil min fisse har fået rettet op på skaderne (den er nemlig så smart, at det gør den af sig selv - FYI). Før i tiden skulle jeg bare skrive til min læge, og så udskrev han en fin lille pakke med turkise piller, der bare skulle sluges, og så var den ged barberet. De har desværre fundet ud af, at man kan udvikle resistens overfor medicinen, og derfor er de mere påpasselige med at udskrive de magiske turkise piller. Nu er jeg overladt til den creme, man kan købe i håndkøb på apoteket, og den virker altså bare ikke for mig. Så der ikke andet at gøre end at vente, og sætte min lid til at min fisse arbejder så hurtigt den kan på at genoprette ro og orden. Suk.

Hvis du skal ud og købe en glidecreme, vil jeg derfor råde dig til at kigge dig godt for, og vælge en der er neutral og allergitestet. Så du kan undgå at ende i samme kattepine som mig..

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© NYMFOMANIA
Maira Gall